nagłówek strony
-A A +A

Jak zmieni się statut dzielnicy Białołęka?

Czas trwania: 
śr, 20/02/2019 (Cały dzień) - czw, 14/03/2019 (Cały dzień)

Konieczne jest dostosowanie statutów dzielnic do nowych przepisów wynikających ze zmian ustawowych.

 

Konieczne jest dostosowanie statutów dzielnic do nowych przepisów wynikających ze zmian ustawowych.

 

Rada m.st. Warszawy Uchwałą Nr VI/64/2019 z 25 stycznia 2019 roku wystąpiła do rad dzielnic m.st. Warszawy o wyrażenie opinii w sprawie projektowanych zmian statutów dzielnic m.st. Warszawy.

 

Rada Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy Uchwałą nr VI/54/2019 z 18 lutego 2019 roku zdecydowała o przeprowadzeniu w tej sprawie konsultacji z mieszkańcami dzielnicy.

 


Konsultacje trwały od 21 lutego do 14 marca 2019 roku

Zapoznaj się z raportem >>>

Załącznik o akcji informacyjnej >>>


 

Jak można wziąć udział w konsultacjach: 

 

  • osobiście 25 lutego 2019 roku, w godz. 08:00 – 18:00 w punkcie konsultacyjnym utworzonym w sali obsługi mieszkańców Urzędu Dzielnicy Białołęka przy ul. Modlińskiej 197
  • e-mailem na bialoleka.konsultacje@um.warszawa.pl
  • pocztą na adres: Urząd Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy, ul. Modlińska 197, 03-122 Warszawa

 

 


Jednostka odpowiedzialna: Dzielnica Białołęka

Podstawa prawna: UCHWAŁA NR LXI/1691/2013 Rady m.st. Warszawy z dnia 11 lipca 2013 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami m.st. Warszawy

Załączniki: 
Plik: Plakat informacyjny w PDF, rozmiar pliku: 7506.75 KB
Pobierz
Plik: Raport, rozmiar pliku: 835.06 KB
Pobierz