nagłówek strony
-A A +A

Jak zmieni się statut dzielnicy Ochota?

Czas trwania: 
czw, 21/02/2019 (Cały dzień) - wt, 19/03/2019 (Cały dzień)

Jak się zmieni statut Dzielnicy Ochota? Co warto zmienić w statucie Dzielnicy, aby urząd działał sprawniej? Można zgłosić uwagi do zaproponowanej, nowej wersji tego dokumentu. Wprowadzone zmiany w statucie dzielnicy wynikają przede wszystkim z konieczności dostosowania go do obecnie obowiązujących przepisów. Ale nie tylko – chodzi też o doprecyzowanie niektórych zapisów i nowe rozwiązania, które usprawnią działanie urzędu. 

 


Konsultacje społeczne trwały od 22 lutego do 19 marca 2019 roku

Przeczytaj raport >>>


 

Jak można wziąć udział w konsultacjach: 

 

  • osobiście podczas dyżurów konsultacyjnych:
    • 4 marca (poniedziałek), w godz. 16.00-18.00 w Wydziale Obsługi Mieszkańców, ul. Grójecka 17a
    • 14 marca (czwartek), w godz. 16.00-18.00 w MAL, ul. Grójecka 109
    • 18 marca (poniedziałek), w godz. 16.00-18.00 w Wydziale Obsługi Mieszkańców, ul. Grójecka 17a

 


Jednostka odpowiedzialna: Dzielnica Ochota

Podstawa prawna: UCHWAŁA NR LXI/1691/2013 Rady m.st. Warszawy z dnia 11 lipca 2013 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami m.st. Warszawy

Załączniki: 
Plik: statut z naniesionymi zmianami, rozmiar pliku: 189.01 KB
Pobierz