nagłówek strony
-A A +A

Jak zmieni się statut Dzielnicy Wesoła?

Czas trwania: 
czw, 14/02/2019 (Cały dzień) - pt, 08/03/2019 (Cały dzień)

 

 

Konsultowany jest projekt zmian w statucie Dzielnicy Wesoła, jest to paragraf 14 projektu uchwały Rady m.st. Warszawy. Zmiany w statucie polegają na dostosowania zapisów do obowiązujących przepisów.

 

Przede wszystkim chcemy poznać opinię mieszkańców na temat zaproponowanych zmian. Można również przekazać własne propozycje zapisów w dokumencie.

 


Konsultacje trwały do 7 marca 2019 roku

Zobacz proponowane zmiany w statucie dzielnicy >>>

Przeczytaj raport >>>


 

Jak można wziąć udział w konsultacjach: 
  • Osobiście w Wydziale Obsługi Mieszkańców w Urzędzie Dzielnicy Wesoła:
  • w poniedziałki, w godz. 8:00 – 18:00
  • od wtorku do piątku w godz. 8:00 – 16:00

 

 

 

Jednostka odpowiedzialna: Dzielnica Wesoła

Podstawa prawna: UCHWAŁA NR LXI/1691/2013 Rady m.st. Warszawy z dnia 11 lipca 2013 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami m.st. Warszawy