nagłówek strony
-A A +A

Jak zmieni się statut dzielnicy Wilanów?

Czas trwania: 
pt, 22/02/2019 (Cały dzień) - pon, 18/03/2019 (Cały dzień)
Konieczne jest dostosowanie statutów dzielnic do nowych przepisów wynikających ze zmian ustawowych.
 
Rada m.st. Warszawy Uchwałą Nr VI/64/2019 z 25 stycznia 2019 roku wystąpiła do rad dzielnic m.st. Warszawy o wyrażenie opinii w sprawie projektowanych zmian statutów dzielnic m.st. Warszawy.
 
Rada Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy Uchwałą nr V/26/2019 z 20 lutego 2019 roku zdecydowała o przeprowadzeniu w tej sprawie konsultacji z mieszkańcami dzielnicy.
 
Prosimy o opinie!

Konsultacje społeczne trwały od 25 lutego do 18 marca 2019 roku

Zapoznaj się z raportem >>>


 

 

Jak można wziąć udział w konsultacjach: 
 
  • osobiście w Wydziale Obsługi Mieszkańców Urzędu Dzielnicy Wilanów przy ul. Klimczaka 2:
    • w poniedziałki w godz. 8.00 – 18.00
    • od wtorku do piątku w godz. 8.00 – 16.00
  • e-mailem na wilanow.wksp@um.warszawa.pl
  • pocztą na adres: Urząd Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy, ul. Franciszka Klimczaka 2, 02-797 Warszawa
 

Jednostka odpowiedzialna: Dzielnica Wilanów

Podstawa prawna: Podstawa prawna: UCHWAŁA NR LXI/1691/2013 Rady m.st. Warszawy z dnia 11 lipca 2013 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami m.st. Warszawy