nagłówek strony
-A A +A

Ogólnopolska konferencja „PROJEKT KONSULTACJE – czyli jak zarządzać miastem wspólnie z mieszkańcami”

Ogólnopolska konferencja „PROJEKT KONSULTACJE – czyli jak zarządzać miastem wspólnie z mieszkańcami”

26 listopada organizujemy w Warszawie konferencję. Podzielimy się naszymi doświadczeniami we włączaniu mieszkańców w podejmowanie decyzji na szczeblu lokalnym.

 

Co roku w Warszawie odbywa się kilkadziesiąt procesów konsultacji społecznych. Staramy się, żeby były one coraz lepsze i coraz bardziej odpowiadały na potrzeby mieszkańców, ale też żeby ich wyniki były bardziej przydatne dla Urzędu. Zmieniliśmy sposób komunikowania konsultacji i ich identyfikację wizualną, wprowadzamy nowe metody informowania i prowadzenia dialogu.

 

 

O tym wszystkim opowiemy podczas konferencji „PROJEKT KONSULTACJE – czyli jak zarządzać miastem wspólnie z mieszkańcami”, na którą serdecznie zapraszamy. 

 

Chcielibyśmy podzielić się naszymi doświadczeniami z włączania mieszkańców w podejmowanie decyzji na szczeblu lokalnym. Mamy nadzieję, że przedstawione przez nas przykłady ciekawych i udanych procesów będą dla uczestników inspiracją, a zaplanowane podczas konferencji warsztaty posłużą jako pole wymiany doświadczeń i pomysłów.

 

Podczas konferencji przekażemy też uczestnikom publikację „Konsultacje społeczne. 24 inspiracje z Warszawy”, zbierającą warszawskie dobre praktyki z obszaru konsultacji z mieszkańcami.

 

Konferencja skierowana jest zarówno do decydentów oraz pracowników samorządów i instytucji lokalnych, jak i przedstawicieli organizacji pozarządowych czy podmiotów komercyjnych, którzy prowadzą procesy konsultacyjne.

 

Konferencja odbędzie się:

  • w Centrum Nauki Kopernik
  • przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20 w Warszawie
  • 26 listopada 2019 w godzinach 9:30 – 16:00

 

PROGRAM KONFERENCJI (wstępny)

REJESTRACJA (do 18 listopada)

 

Organizatorem konferencji jest Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu m.st. Warszawy.

Udział w konferencji jest bezpłatny.