Get Adobe Flash player
-A A +A

Skonsultuj, jak konsultować z mieszkańcami

Czas trwania: 
pon, 05/11/2012 (Cały dzień) - ndz, 30/12/2012 (Cały dzień)

Konsultacje społeczne są niezwykle ważnym narzędziem dialogu władzy z mieszkańcami. Do tej pory w Warszawie nie mieliśmy aktu prawnego, który regulowałby tryb i zasady przeprowadzania konsultacji.

 

Teraz poddajemy pod konsultacje uchwałę i zarządzenie, w których staramy się opisać sposób, w jaki powinny być prowadzone konsultacje w m.st. Warszawie. Dokumenty te regulują nie tylko to, jak konsultacje mają być organizowane w urzędzie, ale także to, w jaki sposób, mogą włączyć się w nie mieszkańcy oraz jaką drogą mogą zainicjować konsultacje. Dlatego bardzo gorąco zapraszamy do zgłaszania uwag do projektu uchwały w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami m.st. Warszawy oraz do zarządzenia wykonawczego do powyższej uchwały.

 

 


Konsultacje już się zakończyły: PRZECZYTAJ PODSUMOWANIE i SZCZEGÓŁOWY RAPORT


 

Celem konsultacji jest zebranie uwag i propozycji zmian projektów aktów prawnych, a w wyniku tego wypracowanie dokumentów możliwie jak najbardziej odpowiadających oczekiwaniu społecznemu.

 

Zapoznaj się z projektem uchwały oraz projektem zarządzenia wykonawczego i przeczytaj ich streszczenie.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o przyczynach powstania uchwały i zarządzenia oraz ich znaczeniu, wejdź TUTAJ.

 

Po przyjęciu przez Radę m.st. Warszawy uchwała będzie stanowiła akt prawa miejscowego, którego odbiorcami będą wszyscy mieszkańcy Warszawy. Miej wpływ, na ostateczną treść dokumentów, regulujących zasady warszawskich konsultacji!

Wypowiedz się!

Jak można wziąć udział w konsultacjach: 

Do 16 grudnia 2012 r. zgłoś uwagi, korzystając z jednego z poniższych sposobów:

  • wpisując swoje propozycje pod konkretnymi paragrafami uchwały lub zarządzenia - linki znajdziesz poniżej
  • w formie ogólnych komentarzy lub pytań na FORUM – link również poniżej
  • e-mailem konsultacje@um.warszawa.pl
  • pocztą na adres: Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu m.st. Warszawy ul. Senatorska 27, 00-099 Warszawa

 

  • w punkcie konsultacyjnym, działającym od 5 listopada do 16 grudnia

we wtorki, między 10.00 a 12.00 w Centrum Komunikacji Społecznej      

w czwartki, między 17.00 a 19.00 w Warsztacie (pl. Konstytucji 4)

 

  • w trakcie spotkania konsultacyjnego:

4 grudnia (wtorek), godz. 17.30 (do 19.30)

12 grudnia (środa), godz. 18.00 (do 20.00) - NAGRANIE ZE SPOTKANIA

w Warsztacie przy pl. Konstytucji 4

 

Serdecznie zachęcamy do udziału w konsultacjach!

 

Powiedz znajomym, że konsultujesz - dołącz do wydarzenia na Facebooku :)

 

Podmiot odpowiedzialny: Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu m.st. Warszawy

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym
                               Tekst ustawy w Internetowym Systemie Aktów Prawnych