nagłówek strony
-A A +A

Podsumowanie konsultacji w sprawie zmiany granicy między dzielnicami Ochota i Wola

Podsumowanie konsultacji w sprawie zmiany granicy między dzielnicami Ochota i Wola

Zakończyły się konsultacje społeczne dotyczące zmiany granicy między dzielnicami Ochota i Wola, które trwały od 11 czerwca do 1 lipca 2012 r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Opinie, uwagi i wnioski można było zgłaszać poprzez :

  • poprzez wpisanie uwagi lub komentarza na platformie konsultacyjnej
  • drogą elektroniczną na adres: sekretariat-bgik@um.warszawa.pl
  • drogą korespondencyjną na adres: Biuro Geodezji i Katastru Urzędu m.st. Warszawy, ul. Marszałkowska 77/79, 00-683 Warszawa
  • bezpośrednio w Biurze Geodezji i Katastru Urzędu m.st. Warszawy, ul. Marszałkowska 77/79, pokój 131, w godzinach 8-16 (pon.-pt).

 

Trwające konsultacje nie spotkały się z zainteresowaniem mieszkańców Warszawy. W trakcie nie wpłynęły żadne opinie, uwagi i wnioski.

 

Konsultacje zostały przeprowadzone zgodnie z Uchwałą Nr XXXVI/906/2012 Rady Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 17 maja 2012 r. w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami m.st. Warszawy na temat zmiany granicy Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy i Dzielnicy Wola m.st. Warszawy (Dz. Urz. Woj. Maz. poz 4397).