Celem konsultacji było zebranie opinii mieszkańców i bywalców ul. Grochowskiej na temat usług, których ich zdaniem brakuje w pobliżu tej ulicy. Dzięki temu Urząd Dzielnicy uzyskał zbiór wskazówek i rekomendacji związanych z kształtowaniem polityki lokalowej w dzielnicy.
Te konsultacje już się zakończyły: PRZECZYTAJ RAPORT
Większość działań związanych ze zbieraniem opinii koncentrowała się między 29 września – 10 października 2010. Większość lokali skupiona jest wokół ul. Grochowskiej, dlatego tutaj w trakcie 12 dni poruszał się Mobilny Punkt Konsultacyjny (MPK).
Z ankieterami można było porozmawiać także codziennie w lokalu przy ulicy Grochowskiej 244 w godzinach 14:00 – 20:00 (dni powszednie) i 10 – 14 (sob. i nd.) Rozmowy w punkcie stacjonarnym oraz mobilnym były prowadzone wg. specjalnie opracowanego kwestionariusza.
Dodatkowo, przez trzy tygodnie października dostępna była ankieta on-line, jako dodatkowe, uzupełniające narzędzie do zbierania opinii mieszkańców. Ankieta zawierała te same pytania co kwestionariusz wywiadu bezpośredniego, dostosowane do formy ankiety wypełnianej samodzielnie za pośrednictwem Internetu.
Wywiady w punktach mobilnym i stacjonarnym przeprowadzono łącznie z 344 osobami, zaś ankietę on-line wypełniły 54 osoby.
Lista przystanków Mobilnego Punktu Konsultacyjnego:
21 października 2010 odbyła się debata podsumowująca wstępne wnioski z konsultacji.
Konsultacje były organizowane w ramach projektu „Wzmacnianie mechanizmu partycypacji społecznej w m.st. Warszawie” realizowanego dzięki wsparciu udzielonemu przez Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego.