Poszukujemy dwóch pracowników_pracowniczek do Wydziału Konsultacji Społecznych i Współdecydowania z Mieszkańcami w Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu m.st. Warszawy.
Warunki zatrudnienia:
Najważniejsze zadania to:
planowanie i podsumowywanie konsultacji społecznych wspólnie z biurami urzędu, urzędami dzielnic i jednostkami, jak Zarząd Dróg Miejskich etc.
wsparcie przy prowadzeniu konsultacji (w tym współpraca z moderatorami_moderatorkami, wsparcie przy organizacji punktów konsultacyjnych, spotkań online oraz w przestrzeni miasta)
współpraca przy projektowaniu i prowadzeniu kampanii informacyjnych o konsultacjach społecznych zgodnie ze strategią komunikacji (w tym współpraca z osobami zajmującymi się grafiką lub fotografią)
praca nad stałym rozwojem procesów konsultacji społecznych w Warszawie
przygotowywanie umów związanych z działaniami zespołu
współpraca przy organizacji konferencji, szkoleń, prezentacji i innych działań dotyczących partycypacji społecznej w Warszawie
współpraca przy innych działaniach partycypacyjnych w Warszawie
Szukamy osoby, która:
ma bardzo dobrą umiejętność organizacji pracy, także pod presją czasu
jest samodzielna, ale nie boi się zadawać pytań i prosić o pomoc
jest dokładna i rzetelna
potrafi pracować zespołowo
ma doświadczenie w prowadzeniu projektów
sprawnie posługuje się słowem i bliski jest jej prosty język
interesuje się partycypacją i wie, czym są konsultacje społeczne
ma wykształcenie wyższe o profilu społecznym, preferowane kierunki: socjologia, psychologia społeczna, etnologia, kulturoznawstwo, filologia polska
Jak się zgłosić:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV i kilku zdań o sobie:
Wybrane osoby zaprosimy do dalszego etapu rekrutacji.